فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
فونت زيبا ساز
صرفا جهت خنده !!!



توی نت یه خانومی این پیجو گداشتو بود

 

سلام من یه مشکلی دارم که فقط مییتونم تو این پیج بگم

من تازه ازدواج کردم وشوهرمو خیلی دوست دارم ولی یه مشکل بزرگی باهاش دارم

اونم خالی کردن بی درنگ هر لحظه در شبانه روزباد معده ....

ایشون جلوی من اینکارو انجام میده توی خونه گاهی اونقدر صداش بلنده که لرزه ب اندامم میوفته

بهش میگم این چیزا تو خانواده ما عدی نبوده و همه ادبو رعایت میکردن ولی ایشون به من یمگه ســـوســــول!!!

سوالم اینه چیکار کنم این عادتشو بزاره کنار؟من اصلا نمیتونم کنار بیام با این کارا

 

بروبچ حالا کامنت کاربرانو ببینید

 

باپتروس فداکار صحبت کن آرام

مشکل شما خیلی خاصه باید تو کمیسیون موارد خاص مطرح بشه تا در صورت لزوم تصمیم بگیرن برای مدوا ب خارج از کشور اعزام شن لبخند

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

مردباید بگوزه خواهر من !!!!خوبه بره جلوی غریبه بگوزه ؟؟؟؟؟چشمک

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

نمیتونی از کسی که خونشه بخوای نگوزه بابا طرف اگ کارتون خواب باشه ازادی عمل داره چه برسه ک خونشه باید بگوزه خخخخ

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

تو هم به پاش بگوز جدی میگم شیرینی زندگی به همین چیزاشه دیگ

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

ببخشید خانوم مگه دیوار صوتی و میکشکنه ک اندام شما ب لرزه میوفته ؟خخخخخخ

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

آیا فواید گوزو میدونی خانوم ؟

 

1رفع خستگی

2 رفع دل درد

3 سفیدی چهره

4 بهبودی بیماری های گوارشی

5 ایجاد رعب وحشت در شب

6 ایجاد خشنودی دوستان

7 ایجاد تنوع در بوی محیط

8 از بین بردن یک نواختی در زندگی

9 تست حس بویایی اطرافیان

10ایجاد فضای ازاد ودموکراسی

 

متاسفم برای کسایی ک هنوز فکر میکنن گوز چیز بدیه خخخخخخخخخ

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 9 خرداد 1394برچسب:, | 14:37 | نویسنده : Arista |